سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

اولین دندان دائمی دخترم سروین

1393/3/29 0:07
نویسنده : مامان
923 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۲۸ خرداد ۹۳ بود که من رویش اولین دندان دائمی سروین ۶سال و ۱۶ روزه ام رو دیدم. قبل از شام وقتی داشت واسم شیرین زبونی می کرد و تمرین آوا شناسی میکرد، می گفت مامان اول اسم من و تو شبیه همه مثل خودمون که شبیه همیم... اصلا چطوره با هم دوقلو باشیم و غش غش می خندید، من ناگهان چشمم افتاد به جای خالی دندان نوزادی که موقع تولد روییده بود و در بیمارستان دراورده بودنش . دندان یک سمت چپ پایین. و جوانه ی دندان دائمی که از لثه بیرون زده رو دیدم، وکلی خوشحال شدم. این همون دندونی بود که واسش کلی نگران بودم و آدمای بی اطلاع کلی ترسونده بودنم و خدا رو شکر همه ی اون حرفا و دکتربازیا واهی بود و نظرات چند درصدی پزشکان درست، و خیالم راحت شد.... 

فرشته ی دندان شیری هم امشب می خواد برای سروین یه کتاب جایزه بذاره، البته بدون وجود دندان شیری، واین جزء استثناها در کار فرشته ی دندان شیری است چشمک

و اما چند تا عکس از تفریحاتمون با دوست جونیا...

 

راستی امروز سروین هم ثبت نام قطعی شد و خیالم از مدرسه ی سروش و سروین راحت.... تو هفته ی آینده هم لباس فرم مدرسه ی سروین رو میگیرم و بعد عکس هاشونو میذارم.

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان پریسا
1 تیر 93 0:02
خیلی مبارک باشه، دیگه خانوم شده و حتماً‌حسابی کمکت می‌کنه
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم، اره دیگه خداروشکر
مامان محیا
10 تیر 93 8:51
مبارکه سروین خانوووووم مواظبه دندونایه خوشگلت باش خانووم کوچولو
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون. چشم حتما