سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

اولین های کلاس اول

1393/8/27 3:06
نویسنده : مامان
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی روز دوشنبه از طرف خانوم منظوری یادداشت داشتیم که ۱۵ سوال ریاضی برای آزمون فردا دراورده شود. و البته ما از خیلی قبل تر از ازمون باخبر بردیم و با هم کلی گاج حل کردیم ولی خوب دیروز ۱۵ سوال بسیار سخت هم دراوردم و ...

   خلاصه اولین ازمون ریاضی مون روز ۲۷ ابان ۹۳ رخ خواهد داد و با برخورد بسیار خوب خانوم منظوری مهربونمون سروش اصلا ترسی در رابطه با اجرا شدن ازمون نداشت. و این برای من جای شکر داره

 

   واما اولین های دیگرمون.... اولین دیکته ی سروش و اولین دیکته ی سروین که حتما عکسشون رو خواهم گذاشت

  دوستون دارم نازنینای من.

 حال فعلی من که بیداری زده به سرم چون ظهر یکم با هم خوابیدیم و بعد هم مشغول انجام تکالیفمون شدیم که کلا وقتگیره و بعد از شام که وقت خوابتون شد، طبق عادت همیشه براتون کتاب خوندم و متاسفامه خوابم برد و ساعت یک و نیم بیدار شدم و بی خوابی زده به سرم.          

Gfd    ااز احوالات مدرسه تون بگم که سروش به فرز بودن معروفه و اینکه هر سوال و کلمه ای رو بچه ها میگن سروش که همه چی رو بلده.... و امروز هم خانوم منظوری خطاب به بچه هایی که درس جدید رو بلد بودن، به حالت تشویق و مزاح گفتن، شما ها چرا اومدین کلاس اول باید برین دانشگاه وقتی همه چیز و بلدین! و سروشی من هنگام تعریف این اتفاق بسیار فاخر بودی. 

 

    از احوالات گلم سروین هم که دیروز که با معلمتون درباره ی وضعیت ات در کلاس صحبت می کردم، نی گفتن ای کاش همه ی بچه ها مثل سروین بودن. و خلاصه سوگلی خانوم هاشمی امسال سروین خانومه.. و کلی کیف می کنی که تینقدر مورد توجه معلمی و برای هر کاری نظر اول معلم روی شماست. البته خانوم هاشمی از من هم تقدیر کردن بابت کارهایی که در خانه با هم انجام میدیم.

  خلاصه که خدا و شکر روزگار موافق می گذرد و فقط کار است و کار است و کار ... و از خدای مهربون می خوام که آرامش و سلامت رو هم چاشنی اش کنه که همانا او قادر رحیم است.

  راستی الان بیش از ۱۰ روزه که شوفاژهای سمت غربی خونمون مشکل دار شده و عیب یابی اش پیچیده، که این خودش برنامه و استایل زندگیمون و تغییر داده. درب اتاق خواب و بازی شما رو بخاطر سرما بستیم تا نیمه ی دیگر خونه گرم بمونه.... و هنگام خواب چهار تایی رو تخت با همیم و میز کارمون اومده تو پذیرایی. و به گوش شما نرسه ولی بسیار جو تصمیمی تر و دوست داشتنی شده. از حق نگذریم قانون شکنی لذت وصف ناپذیری داره. ولی چون مامانم اگه بخوام خودمم قانون شکنی کنم دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و این شرایط بهانه ی خیلی خوبی شده برای لذت بردن بیشتر من از با شما بودن در سال اول مدرسه

دوستون دارم نازنینای من. همیشه سلامت ، شاد و موفق باشین.   

دوستدار شما: مامان  ۲۷ ابان ۹۳ ساعت سه و دوازده دقیقه ی بامداد

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان پریسا
10 آذر 93 23:48
ان شاء الله برای آزمون های دکترا پشتیبانی کنید از این دسته گل ها ]
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم
معصومه
19 آذر 93 16:03
انشالله اولین کنکورشون اولین بار قبول شدنشون....اولین های بعدی با بهترین نحو ممکن
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم، خوب باشی