سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

واکسن ۶ سالگی

1393/3/23 0:01
نویسنده : مامان
872 بازدید
اشتراک گذاری

گلای قشنگ من دیروز صبح به همراه بابا سعید رفتیم واکسنتون و زدیم. الهی قربونتون برم که درد شو تحمل کردین و الان نزدیک ۴۸ ساعت که هنوز درد دستتون ساکت نشده و هنوز هم شاکی هستین. دیروز که به خونه اومدیم بعد از خوردن دارو و ابمیوه کارتون تماشا کردین البته در حالت درازکش و بعد هم نهار و باز دارو و کمی خواب و عصرانه و شام و .... و تب سروین همچنان ادامه داشت. و من بالاجبار و طبق روال تمام شب های ناخوش احوالی، تا ۵ صبح بیدار بودم و مراقب بودم که دمای بدن تنظیم اش بهم نخوره. و البته این فرصتی شد تا عکس های وبلاگ را اپلود کنم که حالا بماند با چه مکافاتی و تقریبا دوبار اینکار رو انجام دادم، مثل نوشتن این پست. یک بار که تب ارسال در مرور گر وجود نداشت و بار دیگه مثل الان دستم خورد و همه ی مطالب پرید. 

خلاصه دوباره کاری دارم. راستی یادم باشه که عکس های اولین کارنامه هاتون که همش عالی بود رو به همراه لوح فارغ التحصیلی تون در انتهای این پست بگذارم.  

شب نیمه ی شعبان هست و من این روز و شب عزیز رو به همه ی عاشقان حضرتش تبریک می گم . و امیدوارم که همیشه خدا مراقبمون باشه تا از مسیری که دوست داره که همون راه و روش امامان مون هست دور نشیم. آمین 

پسندها (2)

نظرات (0)