سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

به یاد دوست....

1392/2/3 1:05
نویسنده : مامان
977 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه خبری شنیدم از یه عزیزی که ......

تا همین الان که دارم تایپ می کنم حالم سر جاش نیومده.

            همه ی دوستای خوبم که الان دارین این پست رو می خونید

 برای دوست سروش و سروین که فقط سه سال داره ، و هنوز دوست داره با پدر و مادرش باهم و کنار هم زندگی کنن ، دعا کنین.

             دعا کنین پدر و مادرش به همراه آرامش باهم با پسر کوچولوشون برن خونه شون و.....

                                      خدایا همیشه هوای بنده هات رو داشتی و داری

                               خدایا..............

                        اصلا نمی دونم چی دعا کنم ، گاهی مسائل و شرایط انقدر پیچیده می شه که چیزی که همیشه درسترین بوده ، نادرست می شه و سختی ها و ناراحتی ها و اشک ها رو با خودش همراه می کنه.

      حال خوشی ندارم و فکر این لحظه ی دوستم هستم که الان تو فکرش چی می گذره و چه حالی داره.

خدایا کمکش کن. خدایا هوای بنده های خوبت رو بیشتر داشته باش.

آمین

(ای خدای مهربون که به بنده هات نعمت حیات دادی، ٣١ خرداد روز تولد کوچولوی عزیزمون رو روز شادی در کنار خانواده اش بدون هیچ کینه و مشکلی قرار بده. خدای خوبم، معجزه برات کاری نداره ، و می دونم که بی اذن تو برگی از درخت نمی افته. صلاحشون رو در با هم بودن قرار بده و معجزه ات رو یک بار دیگه بهمون نشون بده.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تارا و باربد
3 اردیبهشت 92 1:22
سلام امیدوارم هر چه زودتر مشکل دوستتون حل بشه و این خانواده دوباره روی آرامش ببینه و فرزند عزیزشون رو از شادیهای دوران کودکی محروم نکنن
خدایا به همه ما آرامش و توان مقابله با مشکلات عنایت کن


مرسی دوست خوبم. آمین
الناز
3 اردیبهشت 92 23:15
سلام
براشون ارزوی سلامتی میکنم خانمی امیدوارم زندگیشون سبزباشه وسبزبمونه


مرسی عزیزم.رنگ سبزش رو که از دست داده!امید که دوباره سبز شه.
مامان سها
3 اردیبهشت 92 23:56
سلام مامانی جون.خوبید؟درباره تقویم،عزیزم فوتوشاپ بلدید ؟ من واستون بگم چه جوری درست کردمشون؟




سلام دوست خوبم. بله تا حدودی . البته 7 سال پیش واحدش رو تو دانشگاه با نمره ی خوب پاس کردم ولی الان نمیدونم تا چه حدی یادم باشه. حالا شما زحمت توضیح شو بکشید ، هر جا گیر کردم بازم مزاحمتون می شم.پیشاپیش بی نهایت سپاس گزارم.

یه نی نی توو خواب و رویا
4 اردیبهشت 92 13:13
انشالله که همه چی هر چی زودتر روبراه شه


انشاءآ.....
ماماطهورا
5 اردیبهشت 92 12:39
عزيزم از صميم قلب براشون دعا ميكنم كه مشكلشون حل بشه ني نيشون دركنار پدرو مادرش زندگي خوبي داشته باشه


مرسی عزیزم. آمین
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
5 اردیبهشت 92 13:50
ســـلام عزیز دلم قربونت برم سروش سروین جونم خوبـــه قربونشون برم عزیزم ایشالا زندگیشون مثل سابق پر از شادی و نشاطـــ باشه میبوسمتون عزیزای دلـــــــــــــــم


مرسی عزیزم از لطف و اظهار محبتت.آرزومند زندگی شاد و پرنشاط برای شما و دوقلوهای نازت هستم.