سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

پروژه ی سروش

1392/11/11 3:29
نویسنده : مامان
800 بازدید
اشتراک گذاری

سروشی من ٧ بهمن کنفرانس داره در مورد پرندگان و من امشب از ساعت ١٠ و نیم تا الان یعنی ٢ و نیم صبح مشغول جمع آوری مطلب و عکس و ساخت پاورپوینت بودم. که سروش در کلاس هوشمند روی ویدئوپروژکتور با پاورپوینتش کنفرانس بده. الهی من فدای پسرم بشم که از الان کنفرانس و پروژه اش شروع شده......قلب مژهدر اولین فرصت هم پاورپوینت و اولین کنفرانس سروشی رو می ذارم.   ساعت ٢:٤٥ بامداد روز شنبه ٥ بهمن ١٣٩٢

و اما بعد.....

روز شنبه عصر که بابا اومد خونه من و سروش با هم دو سه دور تمرین کردیم و بعد هم فایلمون رو روی تلویزیون انداختیم و برای مامانی و بابایی و خاله جونیا و دایی جون که سروش و استاد خطاب می کرد کنفرانس دادیم.

روز یکشنبه بابا می خواست بره استخر و ما هم تمرین کنیم که هرچه تو کامپیوتر گشتیم فایلمون رو پیدا نکردیمو بعد از یک ساعت گشتن که ناامید شده بودم،شام رو گرم کردم و شما رو بردم خونه ی مامانی و من کامپیوتر رو برداشتم و رفتم استخر ، و بعد از نیم ساعت سروکله زدن با متصدی استخر موفق شدم بابا رو ببینم که گفت بله اون فلدر رو هم  پاک کرده و شب که اومد خونه ریکاوریش می کنه. خلاصه تا صبح دو ساعت به دو ساعت بیدار شدیم برای ریکاوری، که موفق به بازیابی نشدیم و من ساعت ٥ تا ٧ صبح دوباره پاورپوینتی جدید ساختم و دوباره تمرین و بعد هم مدرسه. قسمت جالبتره قضیه اینجا بود که روز دوشنبه  فرصت نشده بود که شما کنفرانس بدین و روز سه شنبه کنفراس برگزار شد ولی خدا رو شکر با موفقیت و بسیار عالی که مربیان خیلی راضی بودن. عکسش رو در اولین فرصت خواهم گذاشت. 

کنفرانس سروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرهاد
5 بهمن 92 8:06
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مامان مونس
6 بهمن 92 1:14
چه عجب خانومی.خووووووووش امدید
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم از لطف و توجهت. آره دیگه تاخیرم خیییییییلی طولانی شده و کلی پست عقب افتاده دارم. می بوسمت عزیزم و برات آرزوی سلامتی دارم و همینطور برای مسافرهای کوچولوت.
فرزانه مامان علی اکبر
10 بهمن 92 20:21
سلام خاله جون ما آپ شدیم
مامان
پاسخ
مامان کوروش کوچولو
13 بهمن 92 19:04
سلام چه نی نی های نازی دارید ماشااله ، اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم ، در ضمن اگر مایل بودید برای تعامل و دوستی اسم وبلاگ را در لینک دوستان قرار بدید . متشکرم مامان کوروش [پاسخبا کمال میل عزیزم