سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

گشت شبانه

1393/4/29 2:16
نویسنده : مامان
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

گلای نازم الان که دارم می نویسم حدود ۶ روز از برنامه مون می گذره ولی شب خوب و خاطره انگیزی داشتیم. بابا سعید که شب دعوت بود و ما هم با دوستمون اروین جون و مامان مهربونش رفتیم و کلی خوش گذروندیم. هیچ فکر نمی کردم که تا دیروقت طول بکشه ولی شما از بازی دل نمی کندین و شام رو هم همونجا خوردیم و حدودای ساعت یک و نیم نیمه شب بود که به سمت خونه برگشتیم. شب خیلی خوبی بود و حسابی بهمون خوش گذشت اینقدر که آروین طفلک از خستگی نمی تونست رو پا بایسته و تو ماشین خوابش برد ولی سروشی همچنان اصرار داشت که بیشتر بمونیم و تمام مدت برگشت در حال قول گرفتن از من برای تکرار این شب به یادماندنی بود.

در اولین فرصت عکس ها و توضیحات رو به پست اضافه می کنم. اینقدر این روزها تنوع کارهامون زیاده که دیر به دیر فرصت برای ویرایش عکسها پیدا می کنم ولی سعی می کنم خاطراتمون رو ثبت کنم . خلاصه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نه.... . قلبقلب

پسندها (3)

نظرات (0)