سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

تولد شش سالگی

1393/3/19 16:59
نویسنده : مامان
878 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدتون مبارک

عشق های من

 

قلب قلبماچماچقلبقلب

یک سال دیگر هم گذشت و خاطراتش برامون باقی موند، خاطرات شادی ها و موفقیتها و تلاش هامون برای رسیدن به هدف مطلوب و البته گاهی ناخوش احوالی ها و سرعت گیرها در مسیر زندگیمون. که همشون باهم شدن خاطرات ۶ سالگی سروش و سروین عزیزم. ششمین سال زندگیتون سال ورودتون به نظام رسمی آموزش کشور بود، و شکر خدا مشکل خاصی نداشتیم و تقریبا راحت رو روال افتادیم. امیدوارم ۱۲ سال دیگه ای که در آموزش پیش رو دارین ، سهل وهمراه با موفقیت باشه. 

 عزیزای دلم تولد امسالتون رو به دلایلی که تو پستهای قبل نوشتم در شمال گرفتیم که تجربه ی متفاوتی بود توی تولدامون.

این هم کیک سروش و سروین که به انتخاب خودتون سفارش دادیم

کیک سروش و سروین

سروش و سروین و باب اسفنجی

این هم عکسهامون، البته بجز عکس های خانوادگی( طبق قوانین نی نی وبلاگ، آخه ما کلا بسیار قانون مداریم چشمک

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و حلزون هایش...

سروش و آقای حلزون

حلزون آقا سروش

و روز بعد، بعد از بارندگی و طوفان، ساحل تمیز و بکر، آماده ی پذیرایی از سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

گلای من، چهارتایی با هم کلی شن بازی کردیم و بعضی از این قالب ها کار من و بابا سعید استخندونک و البته اسنادش هم موجود می باشد چشمک

و جنگل زیبا و هوایی مطبوع برای بازی

سروش و سروین

و...

سروش و سروین

سروش و سروین

سروش و سروین

عزیزای دلم انشاءا... همیشه سلامت و شاد باشین و من هم لحظات شادیتون رو ثبت کنم تا وقتی که انقدر بزرگ بشین که خودتون دفترهای خاطراتتون رو پر کنید. 

دوستون دارم گلای قشنگ زندگیم.  بغلبغل

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان سمیه
19 خرداد 93 17:08
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
مامان پریسا
19 خرداد 93 17:45
خیلی خیلی مبارک باشه، ان شاء الله سالم و سلامت دور هم باشید و هر سال براشون تولد بگیرید.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم... انشاءا... شما هم همیشه سلامت و شاد باشید
سولماز
21 تیر 93 22:42
سلام خسته نباشی وهمیشه شاد در پناه حق من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان بهنود و بهناز
23 تیر 93 9:51
وای چ بامزه ن این دوتا خواهر و برادر خیلی دلم حال کرد یعنی یه روز نی نی های منم اینجوری میشن؟!؟ فعلا که پدرم درومده با اجازه لینکتون کردم...