سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

نمایشگاه کتاب ۹۳

1393/2/19 12:53
نویسنده : مامان
791 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی پنجشنبه صبح من و سروش و سروین با هم به نمایشگاه کتاب رفتیم. قافل از اینکه ماشینمون زوجه و نمایشگاه در محدوده ی زوج و فرد . خلاصه در محدوده بودیم و وسط ترافیک که با دیدن پلیسی در حال جریمه ی ماشین پارک شده ای با پلاک زوج ، یهو یادمون افتاد ولی راه پس و پیش نداشتیم ، لاجرم دست به دامن خداشدیم و با سروش و سروین دعا می کردیم که پلیس نبینتمون. چون پلیس که نمی دونه ما واقعا حواسمون نبود و بخاطر قانون شکنی جریمه میشدیم ولی خدا می دونست .که شکر خدا به خیر هم گذشت.

هرسال من به تنهایی به نمایشگاه می رفتم و امسال سروش و سروین  برای اولین بار بود که نمایشگاه کتاب رو می دیدن و خودشون کتاب انتخاب کردن.

سروش و سروین در حال بررسی و انتخاب کتاب مناسب. 

سروش و سروین در نمایشگاه

 

سروش و سروین در حال بررسی کتاب ها برای انتخاب مناسب

وبعد از خرید کتابهامون ، عصر بود که به خونه رسیدیم.

و ساخت ارابه برای پونی کار مشترک سروش و سروین

خلاقیت سروین

خلاقیت سروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنين مامان اميرعلي
22 اردیبهشت 93 8:51
سلام خدارو شكر كه اين جريمه باعث خراب شدن اوقاتتون نشد من و امير علي هم پارسال رفتيم نمايشگاه كتاب اما امسال مامان تنبل و چاقالو نتونست پسري رو ببره و اينگونه پسرم براي اولين بار از ديدن نمايشگاه محروم شد اگه كتاب مناسبي خريديد بهمون پيشنهاد كنين ... خيلي وقته دلم يه كتاب ميخواد كه بتونم ساعتها بخونم و خسته نشم ... ببوسين عزيزاي دلمو
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. حتما در اولین فرصت عکس کتابهایی که خریدیم رو با رمز پست براتون می فرستم. اگه کتاب برای خودتون هم خواستید بگید در چه فیلدی علاقه به مطالعه دارین ، فکر می کنم بتونم کمکتون کنم. مرسی از لطف و توجهتون
نازنين مامان اميرعلي
24 اردیبهشت 93 7:11
سلام من شما رو با كمال ميل لينك ميكنم كتاب براي خودم بيشتر در زمينه روانشناسي و تاريخي و رمان علاقه دارم فكر كنم اين مدت استعلاجي و 6 ماه مرخصي زايمان فرصت خوبي باشه تا يه دلي از عزا در بيارم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم... چه جالب اتفاقا علائق مشترکی داریم و کلی پیشنهاد برات دارم میام توی وبلاگت برات پیام میذارم.... من هم شما لینک می کنم عزیزم
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 17:30
سلام خسته نباشی مامان دوقلوها
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم.... سلامت باشی و شاد