سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

گامی دیگر در جهت استقلال

1392/4/12 23:08
نویسنده : مامان
872 بازدید
اشتراک گذاری

امشب 12 تیر ماه 92 بعد از تنها یک روز آموزش ، سروش و سروین عزیزم ، به صورت مستقل و خودتون به تنهایی مسواک زدین. مبارکه عزیزانم. دوست داشتم این تاریخ رو براتون ثبت کنم . فکر می کنم وقتی که سالها و سالها از این تاریخ گذشت و توانایی هاتون بی شمار شد  با یاری خدای مهربون، اون موقع یادآوری این تاریخ براتون شیرین خواهد بود. 

تو این پست می خوام چند تا از کارهاتون در توی خانه ی کودک رو هم بذارم.

این اولین دکمه ای که سروین عزیزم در سن 5 سالگی دوختی 

سروش و سروین

و این هم عکس های شما در خانه ی کودک

سروش و سروین در خانه ی کودک

سروش و سروین در خانه ی کودک

واین هم عکسی از سروینم در خانه ی کودک سابقش

 سروین در خانه ی کودک

و این هم دختر ناز من که حنابندون محسن جون لباس محلی پوشید و ....

سروین در لباس محلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
28 تیر 92 14:51
افرین به سروش و سروین که بزرگ شدن و خودشون مسواک می زنند و خوش به حاله مامانش .


مرسی عزیزم.
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
29 تیر 92 14:25
سلام عزیز دلم خوبین
عزیزم ببخشید مزاحم شدم دوقلوهای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردن اگه براتون زحمتی نیست کد 673 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم


حتما عزیزم. با کمال میل
مامان ایمان جون
3 مرداد 92 15:12
به به چه دوقلو های توانمندی
عزیزم اگه دوست داشتی بیا وبلاگمون تا با هم دوست بشیم.


حتما. با کمال میل عزیزم.