سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

جشن شاپرکها(از کرم ابریشم تا پروانه 4)

1392/3/12 0:49
نویسنده : مامان
2,141 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 11 خرداد جشن شاپرک ها بود و ما پیله ها و پروانه هامون رو بردیم تا به طبیعت برگردن. (بگذریم که من ناراحت بودم و دلم نمی خواست ببرمشون ولی کلی خودم رو نگه داشتم تا این حسم رو به شما منتقل نکنم. تازه یه شاپرک رو هم نگه داشتم و چند تا پیله هم برای یادگاری برای خودمون نگه داشتم.خجالت)

پروانه های ناز و قشنگمون، زندگی کوتاه و پرباری دارین و ما از شما کلی درس گرفتیم.

درس تلاش، هرچند که فرصت و مجال برای زندگی اندک باشد.

درس سختکوشی، حتی با جثه ای نحیف  و ..........

دنیای بودنمون کوتاه ، کوچک و فانی است. خدایا کمکمون کن که این اندک مجال را آنقدر جدی نگیریم که فرصت زندگی را از دست بدهیم و هم این اندک مجال را به اندک بودنش بر باد نادانی و ناامیدی فنا نکنیم.

خلاصه اینکه با دیدن زندگیتون زاویه ای جدید برای نگاه کردن به زندگی پیدا کردم و آن هم زاویه ی نگاهی که کمکم خواهد کرد ناملایمات را کمرنگ و کمرنگ تر ببینم.

خداوندا از این همه توجه و لطفت سپاسگزارم.

حالا از جشن بگم که دخملی و پسری من گریم شاپرک شدین.

سروش و سروین در جشن شاپرکها

و بعد هم جشن و شادی و عمو موسیقی و .....

سروش و سروین و جشن شاپرکها

سروش و سروین و جشن شاپرکها

سروش و سروین و جشن شاپرکها 

سروش و سروین و جشن شاپرکها

سروش و سروین و جشن شاپرکها

سروش و سروین و جشن شاپرکها

گلای من امشب شب تولدتونه و ما دو روزه که جشن می گیریم و شادیم از حضورتون و خداوند بزرگ را شاکرم برای وجود شما و امیدوارم لایق این همه لطف خدا باشم. 

عزیزای دلم خرداد که میاد حال و هوای خونه ی ما متفاوته و مالامال از شادیه و این احوالات بدلیل وجود و حضور پرکت شما فرشته های آسمونیه.

بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد جواد
12 خرداد 92 1:13
سلام میخام عکس کوچولوتون رو بزارم تویه سایتم اجازه هست اگه اجازه بود چند تا عكس جديد خوشكل بفرستيد ممنون
مامانی درسا
12 خرداد 92 3:14
عزیزم تولدت مبارک همیشه خوش باشی و سلامت


ممنونم
مامان سها
12 خرداد 92 12:09
تولدتون مبارک کوچولوهای خوشگل


مرسی خاله جونی
مامان منتظر
12 خرداد 92 16:22
انشالله که همه روزتون پر از شادی باشه


مرسی عزیزم. همینطور برای شما
باباي فاطمه
12 خرداد 92 22:36
اي 2 گل نو شكفته تولدتان مبارك
به ما هم سر بزنيد خوشحال مي شيم


خیلی ممنون. حتما
مامان سها
12 خرداد 92 23:19
مامانی فقط باید به سوالایی که من جواب دادم شما هم جواب بدید.اگر هم دوس داشتید چند تا از دوستاتون رو هم دعوت کنید.سوالا رو کپی کنید و جواب بدید.فقط واسه سرگرمی


مرسی دوست خوبم
مامان ملیکا کوچولو
19 خرداد 92 1:37
سلام دوست عزیزم.پست اخرتو یک بار دیدم.اما از اون به بعد،دیگه باز نمیکنه.نمیدونم چرا.فقط تا جشن شاپرکها میاد.


سلام عزیزم. ممنونم که بهمون سر می زنی. جشن شاپرکها تا الان پست آخرمونه. اگه منظورت پست های قبلیه که باز نمیشه روی 1392 در آرشیو مطالب اگه کلیک کنی فکر می کنم مشکل حل بشه. عزیز دل من ملیکا جون رو از طرف من ببوسین.
ندا مامان پارسا و آریسا
28 خرداد 92 3:07
تولدتون مبارک فرشته های کوچولو وای چه ناز شدن با این نقاشیا
عزیزم جملاتت خیلی زیبا و تامل برانگیز بود ، ممنون


مرسی خاله جونی .
لطف داری دوست خوبم. از توجهت ممنونم.
ati mami elay
4 تیر 92 2:25