سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

تولد پنج سالگی

1392/3/12 22:59
نویسنده : مامان
4,463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای نازم.

امروز جمعه 10 خرداد بود و خونه ی ما غوغا بود. که چون الآن دیروقته و ساعت 1 بامداد از روز شنبه است و من هم حسابی خسته  ام، در فرصت بعدی از امروز براتون می نویسم.

و اما چیزی که باعث شد الآن این پست رو بسازم اینه که » من هر وقت به وبلاگتون سر می زنم یه سری هم به دوستان نینی وبلاگی مون می زنم و یه جورایی وابسته شدم که از احوالاتشون با خبر شم. اولین وبلاگی که سر زدم وبلاگ ملیکا جون بود. که به پستی برخوردم با این مضمون>

"تولد دو فرشته ناز کوچولو

 

 

دوقلوهای ناز خاله،تولدتون پیشاپیش مبارکقلبعسلهای خاله الهی در کمال سلامتی و شادی 100 ساله شوید

 

 

[ شنبه 11 / 3 / 1392 ] [ 0:00 ] [ مامان راحله و بابا رضا ] [موضوع : ] [ یک نظر ]

 

اولش عکس قسمت آخر پست باز نمی شد. یکمی شک کردم چون راحله جون همیشه به ما لطف دارن و ما به حضور گرمشون عادت داریم. کمی سماجت کردم و وقتی عکس رو دیدم حسابی سورپرایز شدم.

راحله جون ، دوست خوبم ازت خیلی ممنونم که به یادمون بودی و بهمون محبت داری .

هدیه ی زیبایی که بهمون دادین تا ابد در خاطراتمون جاودانه خواهد ماند .

برای شما، دختر زیبامون و خانواده ی  محترمتون خوشوقتی، سلامتی و بهروزی را آرزومندم.

 

و اما جشن تولد گلای من که با حضور دوستای مهربونمون خاطره انگیزتر شد.

انقدر به شما خوش گذشته بود که سروشی من بعد از جشن از من پرسیدی مامان دوباره کی برای من تولد می گیری؟

و اما کیک تولد امسال ما

تولد 5 سالگی سروش و سروین

و سایر عکس ها:

تولد 5 سالگی سروش و سروین

و این هم عکسی از سروش و سروین و صبا خانوم خوشگل

تولد 5 سالگی سروش و سروین

گلای من اینها عکس های تکی شما بود و کلی هم عکس با عزیزانی داریم که با حضورشون شادی ما رو دو چندان کردن.

و هدیه ای که خیلی دوستش دارین

تولد 5 سالگی سروش و سروین

و اما قسمت خوشمزه ی تولد

تولد 5 سالگی سروش و سروین

تولد 5 سالگی سروش و سروین

و ژله ی گل رز

تولد 5 سالگی سروش و سروین

و روز شنبه هم یکسری مهمون دیگه داشتیم . بزرگترها مهمونمون بودن که در خور مراسم آرومتری هستن.

خلاصه امسال تا الان سه تا جشن تولد داشتین و فکر کنم یک جشن هم در خانه ی کودک انتظارتون رو میکشه.چشمکماچبغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان منتظر
11 خرداد 92 10:55
تولدشون مبارک انشالله همیشه صحیح و سالم باشن


ممنونم عزیزم.
مامان محیا
11 خرداد 92 11:14
تولدتون مبارک دوقلوهایه ناز . امیدوارم 120 سال زیره سایه پدرو مادر سالم و تندرست باشید.


مرسی خاله جونی
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
12 خرداد 92 22:31
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیتون عزیزم


خیلی متشکرم
اعظم اذربويه
3 مرداد 92 14:57
سلام غنچه هاي قشنگم خيلي دوست داشتم در جشن تولدتون بيشتر حضور داشتم ولي نشد،اميدوارم يه روزي در جشن عروسيتون شركت كنم.موفق باشيد


مرسی خاله جونی مهربون از حضور گرمتون و محبت بی دریغتون.