سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

و ..... اولین روز

1392/1/28 23:51
نویسنده : مامان
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

گلای من سلام. در ادامه ی پست قبل باید براتون بگم که روز بعدش خیلی خوب از خواب بیدارشدین و این باورنکردنی بود ولی به هر حال خدا رو شکر.

روز اولی بود که به خانه ی کودک می رفتین که من مجبور شدم تمام مدت پیشتون باشم.

براتون بگم که در خانه ی کودک ما کلاس به معنایی که ما میشناسیم وجود نداره و بچه های هر گروه سنی توی یک طبقه هستن. کلاس های زبان و نقاشی و یوگا و نمایش خلاق هم جز برنامه هاتونه در روزهای هفته. اینا رو نوشتم چون اثر گذر زمان روی این برنامه ها مثل لاک غلط گیره ، نه به خاطر غلط بودنشون که درست هم هستن. به خاطر کرور کرور برنامه در هر روز و هر ساعت که باعث می شه این لحظه های قشنگ رو از یاد ببریم و یا حداقل در ذهنمون کمرنگ شن و سخت بیادشون بیاریم.

سروش و سروین در حال ریلکسیشن در کلاس یوگا

سروش و سروین در کلاس یوگا

سروین اینجوری ریلکس میکنه!!!!متفکرسوال

و اما امروز که زودتر رفتیم و شما صبحانه تون رو اونجا خوردین و بعد  play house و کلاژ و.............. ساعت 11 هم آوردمتون خونه.

اولش با هم رفتیم تو، که سروشی من و ول نمی کرد و بعد مینا جون با مهربونی بغلش کرد و من رفتم بیرون و پایین تو دفتر نشستم. مثل اینکه یه کوچولو گریه کردین و بعد هم با بازی سرگرم شدین . امروز زودتر آوردمتون خونه که خسته نشین و زده نشین البته به پیشنهاد معلمتون. ولی شما شاکی شدین که چرا زود اومدی می خواستیم قصه گوش کنیم........ عجب متفکر ولی خدا رو شکر . اگه راحت عادت کنین .خیال باطل چه اتفاق خوبی می شه. خدایا سپردم به خودت مثل همیشه کمکمون کن.

این هم اولین کلاژهاتون

سروین

کلاژ سروین

سروش

کلاز سروش

کلاژ گل با ماکارونی و پوست تخمه و پسته

که آقا سروشی خونه که اومدبا خودکار روی کاغذ کلاژش نقاشی هم کشید.

راستی امروز رفتیم پیش دندانپزشک برای چک آپ دندوناتون.

اولین بار تون بود به مطب دنداپزشکی می رفتین ولی خیلی آروم و نرمال برخورد کردین. دندونهاتون هم سالم بود و خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتین.

آخه گلای من هر شب مسواک می زنن. الهی قربونتون برم.ماچماچمژه

 

امروز ٢٨ .٩٢.١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یه نی نی توو خواب و رویا
29 فروردین 92 0:03
رمز لطفا رمز قبلی هم توو وبم ثبت نشده بود


دوباره براتون می ذارم.

atefeh
30 فروردین 92 16:17
گل من من همه اینارو بلد نیستم ولی از 10 تل مدل 6 تا رو بلدم از شانس شما این کلاه امال یه سایت امریکایی که برای فروش گذاشتن این کلاه ها رو روش بافت نداشت ولی از بافتنی های ترکیه که زبان اونا رو کامل بلدم براتون ترجمه میکنم میزارممنو لینک کنین منم لینکتون میکنم این هم وب دخترمه
www.elay-jj.niniweblog.com


مرسی عزیزم.لطف می کنی و من رو شرمنده. با افتخار لینکتون کردم
عاطفه مامان الای
30 فروردین 92 21:10
خیلی ممنون نظر لطفتونه عرض یه روز خوب با وفا بودنتون ثابت شد که به ما سر زدین وپی ام گذاشتین الای به معنی(زیبا روی ایل- ماهروی ایل ) یه اسم ترکی هستش

ال آی هست درواقع... ال مخفف ایل و آی به معنی ماه هست ماه در ترکی به معتی زیبا هم هست در فارسی هم میگن تو چقدر ماهی

من تبریز هستم شما اهل کجایی؟




عاطفه چون از آشناییت خیلی خوشوقتم.وعده ی دیدار ما نی نی گپ
ماماطهورا
31 فروردین 92 14:59
سلام ماشالله خداحفظشون كنه انشالله شاهد پيشرفت روز افزونشون باشي







خوشحال ميشم به وب منم سر بزنيد و با منم دوست بشيد








مرسی عزیزم. لطف دارین.حتما و با افتخار لینکتون کردم.