سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

عید داره میاد

1391/12/21 22:25
نویسنده : مامان
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

امروز سروش و سروین رفتن آرایشگاه و موهاشون رو کوتاه کردن و آماده اند برای رسیدن سال نو.

همیشه عید بچه ها عید تر از عید بزرگترهاست. الهی عید برای همه بچه ها سرشار باشه از شادی و سلامتی و بهشون خوش بگذره. و البته برای بزرگترهاشون هم همینطور.لبخند

امروز سروش و سروین توی آرایشگاه خیلی آروم بودین و اصلا اذیت نکردین و خانوما توی آرایشگاه کلی ازتون تعریف کردن و قربون صدقه تون رفتن. برای سروینم هم همونجا لاک زدن و رو ناخنت گل کشیدن.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی جایزه شکلات هم گرفتین. پسر قشنگم، بیرون از خونه خیلی بچه ی آروم و خوبی هستی چی میشد یکم از این آرامش رو تو خونه هم داشتی.

                                                     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

راستی سروشی من موهاشو فشن زده. ولی حیف که نمی ذاری ازت عکس بگیرم.

دخترم هم موهاشو عروسکی ،مدل همیشگی ات مرتب کرده.این هم عکست.

سروین

راستی نزدیک عید هستیم و سروش و سروین شعرهای سفره ی هفت سین رو یاد گرفتین و می خونین. خلاصه حسابی خونمون خال و هوای عید داره.

سبزه(سروش):من سبزه ی قشنگم ، با سرما ها می جنگم، وقتی میام به دنیا، بوستان میشه چه زیبا، عید شما مبارک،عید شما مبارک

سنبل(سروین): من سنبلم من سنبل، همنشینم با بلبل، وقتی میام به بوستان، باغبونه میشه خندان، عید شما........

سکه(سروش): من سکه ام چه زیبا، زینت جیب بابا، به افتخار نوروز، میشم فراری یک روز، عید شما.......

سنجد(سروین): من سنجد لباس گلی، سرخ و سفید و تپلی، با ناز و اطفار و ادا، می نشینم پیش شما، عید شما......

سیب(سروش): اسم شریف من سیب، خوشمزه و بی رغیب، آی آقای زمستون، من اومدم به میدون،عید شما......

سمنو(سروین): سلام سلام بچه ها، سمنو کوچیک شما، بدون قند و شکر، از عسلم شیرینتر، عید شما.....

سیر: من سیرم و لذیذم، یک کمی تند و تیزم، نزدیک عید نوروز، با طبل حاجی فیروز، عید شما.....

البته همه ی شعرها رو  هر دو تون حفظین ولی برای اینکه دعوا نشه تقسیم کردیم

الان هم اینجا کنارم ایستاده بودین و می خوندین و من تایپ می کردم. آخه خیلی وبلاگتون رو دوست دارین به همه معرفی می کنین و پیگیر هستین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا کوچولو
25 اسفند 91 1:35
مبارکه گلهای خاله. موهاتونو میگم. سروین جان ناز شدی ماشالا.


مرسی خاله جونی
مامان سها
27 اسفند 91 12:20
مرسی خانمی.من با اجازه وب دوقلوهاتونو لینک کردم تو وب دخملم.سر فرصت میگم چطور تقویما رو درست کردم.
http://www.soha91.niniweblog.com/


مرسی عزیزم از لطفت
اعظم اذربويه
2 فروردین 92 10:45
سروين جونم هميشه زيباست.


خاله جونی دلتون مهربون و زیباست