سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

اولین برف زمستانی 91

1391/12/21 22:13
نویسنده : مامان
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای من. الان که دارم می نویسم در اولین ساعات روز ١٩ اسفند ٩١ هستیم. احتمالا این پست آخرین یادداشتم در سال ٩١ خواهد بود. پس قبل از هر چیز می خوام پیشاپیش سال جدید رو به همه ی هم میهنان عزیزم و شما تبریک بگم و سال و روزهای خوش و سرشار از سلامتی و بهروزی رو برای همه ی عزیزان آرزومندم.

پنجشنبه ١٧ اسفند در تهران برف شدیدی باریدن گرفت و شهرمون رو سفید پوش کرد. اولین برف زمستانی در روزهای آخر زمستان .....

شما هم که از آذر ماه منتظر برف و برف بازی بودین بعد از ظهر با بابا سعید رفتین برف بازی.

آقا سروش

آقا سروشی در حیاط

سروش و سروین و آدم برفی

سروش و سروینم با آدم برفی توی کوچه

بعد هم که از برف بازی برگشتین آماده شدیم که بریم خونه ی مامان بزرگ و بابابزرگ. این هم چند تا عکس از شما.

سروین خانومی

دختر خانومی من که همیشه خوش تیپ ،آماده ی عکس انداختنه.

سروش

این هم آقا سروشی با کلاه و شال دست بافت مامان

سروین

والبته اینم سروین خانومی ماقلب 

عکس پایین هم مال روز جمعه است که دخترم مشغول تمریناته مختلفه. از جمله عکس زیر

سروین

ماچ

راستی از دخترم سروین بگم که امسال تو خونه تکونی کمکم کرد. مخصوصا در تمیز کردن اتاقاش. سبد های اسباب بازی رو که من می شستم  سروینم شما خشک می کردی و اسباب بازی ها تو جمع و جور و جابه جا می کردی. خلاصه امسال حسابی کیف کردم از داشتن شما گلای قشنگم که کم کم دارین برای خودتون خانوم و آقا  می شین. البته آقا سروشی شما هم به من کمک کردی اما مختصر و مفید. چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 1:10
سلام داداشی و ابجی نازم. ممنون لینکم کردید. خیلی خوشحال شدم. لطفا برام نظر بذارید. اینطوری متوجه میشم اومدید پیشم ،شادتر میشم.دوستدارتون ملیکا کوچولو.


حتما عزیزم. ما هم از اینکه به دیدنمون اومدی و برامون نظر گذاشتی خوشحال شدیم و امیدواریم که باز هم خوشحالمون کنی.
مامان عاطفه(مهدی و هانا)
19 اسفند 91 21:15
خداحفظشون کنه فکر کنم هانای منم نازو اداش زیاد باشه از حالا معلومه


مرسی عزیزم. خدا نی نی های شما رو هم نگه داره. مرسی که به دیدنمون اومدین. خوشحال میشیم که آدرس وبلاگتون رو بذارین که کوچولوهاتونو ببینیم.
مامان ملیکا کوچولو
21 اسفند 91 2:35
سلام به 2 تا عشقم.خاله فدای هر دوتا نازگلام. گفتم بیام 2 تا بوس کنمتونو برم بخوابم که ساعت 2:30. اینم بوس هامیکی مال سروشم، یکیم مال سروینم. راستی مامانش معنی سروین چیه؟ لطفا برام بنویس.


مرسی خاله جونییییییییییییییی.
سروین یعنی مانند سرو. اسم اصیل ایرانی و شامل تمام خصوصیات سرو، بلند قامت،متواضع ،شاداب و باطراوت و.....
مرسی که به دیدنمون اومدین ملیکا جونمون رو هم هوارتا ببوسین