سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

سروش و سروینم بزرگ شدن

1391/11/19 0:55
نویسنده : مامان
872 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

١٨ بهمن ١٣٩١

دختر و پسرم دیگه بزرگ شدن. خانوم و آقا شدن. به مامانشون کمک می کنن. امروز که داشتم برای سفر چمدون می بستم و سرم حسابی شلوغ بود، سروش و سروینم دوتایی باهم اتاقشونو مرتب کردن. کلی اسباب بازی روی زمین با هم قاطی شده بود. گلای من تمام اسباب بازی هاشونو جمع کردن بدون ذره ای کمک از جانب من. اتاق رو کردن دسته ی گل.  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

خدایا شکرت به خاطر سلامتی مون - به خاطر بچه های خوب و سالمی که بهم بخشیدی- بخاطر همه ی لحظه های خوشی که با وجود فرشته های کوچولوی نازی که به واسطه محبتت به ما عطا کردی،تجربه شون میکنیم. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

یکی دو سال پیش این موقع تمام وقتم باید به کارهای بچه ها می رسیدم. ولی الان بهم کمک هم می کنن. نقس های من ،خدا رو به خاطر داشتنتون شکر می کنم و خودم و شماو بابا سعید رو به خدا می سپارم، برای عاقبت به خیر شدن.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)