سروش و سروینسروش و سروین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سروش و سروین دوقلوهای نازنینم

منتخب نیمه ی اول 91

1391/11/14 1:01
نویسنده : مامان
963 بازدید
اشتراک گذاری

سروش و سروین عزیزم از فروردین 91 برای دوهفته به طور آزمایشی به مهد رفتین که خیلی خوشتون اومد و حتی ظهر با من برنمی گشتین و دوست داشتین نهار رو هم اونجا باشید. هفته ی اول من دوبار میومدم دنبالتون که بار اول با من نمی اومدین و من مجبور می شدم برگردم و دیرتر بیام دنبالتون. به همین خاطر برای اردیبهشت و خرداد تمام وقت ثبت نامتون کردم.

تا اواسط اردیبهشت ماه همه چیز خوب بود که ناگهان این روال دلتون رو زد و یا شاید توی مهد اتفاقی افتاده بود.... . ولی به هر حال از خرداد دیگه مهد نرفتین.

اینجا آماده شدین برای رفتن به مهد

سروش و سروین

سروین

سروش در مهدکودک

سروش در مهد

سروش در مهد

سروش در مهد

niniweblog.com

اینجا هم در همون دورانه که از مهد یک ویروس ناجور گرفتین. (اسهال و استفراغ) و 10 روز طول کشید تا خوب شید. توی این مدت هم با اریگامی و نمایش با دست ساخته هاتون سرگرم می شدین.

سروش و سروین

الهی مامان فدای صورتهای بی حالتون بشه

niniweblog.com

این هم یک نمونه خلاقیت با فوم. با فوم کشتی ساختین شبیه کشتیه اسباب بازیتون و ماشین ها و عروسکتون رو سوارش کردین

خلاقیت با فومniniweblog.com

سروش و سروینم از تیرماه کلاس شنا رفتین . اولین بار بود که شنا رو تجربه می کردین که براتون خوشایند هم بود. و این عکس سروین در مسابقه ی آخرین روز شناست که دخترم مدال طلا گرفته.

سروین قهرمان

این هم چند تا عکس از سروین در حین آموزش شنا

سروین در استخر

سروین در استخر

niniweblog.com

سروش و سروین با دوستاشون فاطمه و علیرضادر عید فطر.

سروش سروین فاطمه علیرضا

niniweblog.com

سروین و دوستش آرمیتا سر سفره ی عقد فاطمه جون. شهریورماه

سروین و آرمیتا

 

 niniweblog.com

سروش و سروین در برج آسیا

سروش و سروین در باغچه ی خونمون

سروش و سروین 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)